Agathe, a young provincial woman has just arrived in Paris and discovers the most beautiful city in the world, freedom, and love. In this city full of contradictions, the postcard image and skipping melodies contrast with the harshness of the inhabitants and the bitter conversations. All of it is coated in mordant humor.