To prevent a conversation being filled with blanks is an art. But, on the other hand, to create them is a job, more precisely it's White Spirit's job, a man dressed all in white who slips into conversations at opportune – or rather, inopportune – moments to hinder the discussion. But, this civil servant of silence can no longer stand his role. From one day to the next, he decides to drop everything, letting the city be swamped in a flood of uninterrupted words. White Spirit's blues leed to a disorder which must be remedied with colors.