Francis is the boss of a videoclub which owes its success to the movies by Ti-Kong, kung fu star and neck breaker. He has complexes about the size of his cock, Francis can not manage to admit his feelings to Sonia, his employee. But when she is offered a role in Evil Nurse, last opus of Ti-Kong, Francis does not have a choice. He is going to have to gain back his confidence to save Sonia from a terrible danger: Dickslap.