Sofia, fifteen, after a violent argument with her parents, shuts down for the first time. The next day, no trace of them or his little brother. Twenty years after the disappearance of her family she is still haunted by unanswered questions. Sofia still cannot leave this drama behind, despite a marriage and a daughter. She has never left the region and is desperately waiting for a sign, a return. This sign finally arrives but not the one she expected. What if the past came back to complete what it had started 20 years ago?