Three marine biologists study spinetail devil rays, a poorly known and endangered species. It is said that every summer off the coast of Corsica, a gathering of devil rays takes place. An expedition is set up to gather evidence of the existence of this exceptional aggregation and better protect this gentle Mediterranean giant.