At 66, Thierry Malandain is working on his final ballet. In Biarritz. The film follows this pivotal moment, which highlights the fragility of the body, the desire to create one last time, and the wish to pass on his legacy. A sensitive immersion into the world of one of France’s greatest choreographers, through the eyes of his dancers.