In the aftermath of the November 13, 2015 attacks, a group of terrorists is on the run and preparing to strike again. A woman will help the police locate and stop them. Sonia — not her real name — recounts those crucial days.
Through her courage, this mother saved lives but was forced to change her identity to escape Islamist retaliation.
November 13th, Sonia’s Choice blends documentary and fiction to bring to life this extraordinary story.