In 2019, the Arjowiggins paper mill in Bessé-sur-Braye, Sarthe, was placed into liquidation. 700 jobs were lost in this town of 2,000 inhabitants. This film tells the story of the rebirth of a rural industry, with the arrival of a new factory: ManiKHeir. A metamorphosis that brings both hope and uncertainty.