Ying, a young fisherman’s son from China, devotes himself body and soul to contemporary dance. When he creates his company in Beijing, his career faces the obstacles of the pandemic, and Chinese hard urban way of life. He then decides to return to his hometown to seek help from the Ocean’s Gods, through an epic performance in the very place where he danced for the first time.