Rare archives retrace the story of Jorge Donn, the incandescent Argentine dancer with a tragic and unique destiny. Donn, who rose to fame in Ravel’s Boléro, became the male icon of the Ballet du XXe siècle dance company. Muse and lover of Maurice Béjart, he continued his art despite the deadly virus that ultimately claimed him in 1992.