Katia lives in Berlin since 2022, she is fleeing a war. As she reflects on the deep wounds that a war can leave, she tells Yann how important and inevitable it is to try to be happy. Meanwhile the clouds are drifting in the night, people are drifting in the clouds, in the streets, at sea.