Sanou, an excellent student at a REP+ secondary school in Seine-Saint-Denis, starts her second year at the prestigious Lycée Henri-IV in Paris. While she struggles to settle into her new environment, she becomes the tutor of Khady, a ball of energy and anger who is passionate about hip-hop and a Year 10 student at her former school. The two teenagers are about to experience a decisive year.