On the northern outskirts of Paris, where housing projects rise out of fields, Adja, 18, burns with the desire to live intensely. While her brother breaks out as a pro soccer player, her best friend blows up as an influencer on social media, and her mother struggles to save her hometown in Senegal, Adja has only a blurred vision of her future. With Arthur, who becomes more than a friend, her political and environmental awareness rises, and Adja joins the fight of her generation.