Azucena spies on teenagers from an orphanage who live together as siblings. She is 30 years old but has remained stuck in a past age due to a life-altering event. Although their social worlds keep them apart, Azucena is searching for something within the group, focusing particularly on 17-year-old Julio. Wounds, attraction, the Oedipus complex, laughter, and tenderness shape the encounter between these two wounded characters.