Ever since he was a child, Eden has accompanied his father—a collector of vintage tractors—to the vintage machinery festival in Sec-Bois, in the Flanders region of France. Now that he has become an artist, he realizes just how far his choices have taken him from his rural roots. To reconnect with his father, he takes on the challenge of repairing the old tandem.