December 24, 1916. On the other side of a German checkpoint, a truck carrying mail is stopped and riddled with bullets. Inside, a man lies dead. Another man and a woman, on a postal mission, proclaim their innocence in the death of their traveling companion and their presence in enemy territory. The radio that was guiding them had apparently cut out until they found themselves in no man's land. There's no way they could have gotten past the roadblock unless they were working for the Germans. And so, on Christmas Eve 1916, a cross-examination began to uncover the real reason why enemy postmen and couriers were in the trenches.