Selma flees war-torn Syria, leaving behind her 8-year-old son, Rami, and her husband, Iyad, who vanished in the regime’s prisons. After a dangerous journey, she arrives in Bordeaux and takes on a series of undeclared jobs to survive. But her real fight begins as she battles for asylum and the chance to reunite with her son.