A flush toilet thrown into the river travels down the Seine. From Paris to Le Havre, it crosses the paths of two garbage collectors, a couple in marital crisis, and three kids with a passion for magnet fishing. No one stops it, but no one comes out unscathed. And the waste ends up in the sea, the great winner of our downward spiral.