After the sudden death of the town's mayor, Pierre, an idealistic young doctor, is appointed to replace him. He intends to continue the policy of his predecessor, who dreamed of rehabilitating this working-class neighbourhood. Haby, a young French woman of Malian origin living in one of the dilapidated tower blocks, refuses to see her family being driven out of the neighbourhood where she grew up.