An absurdist tragedy set in a repressive society where kissing is punishable by death, and people pay for things by receiving slaps to the face. Angine, an unhappy woman, shops compulsively in a department store. There, she becomes fascinated by an ingenuous salesgirl. Despite the prohibition of kissing, the two become close, raising the suspicions of a jealous colleague.