Tony, Manon, and their young son Enzo live in a run-down apartment building in Marseille. While Tony struggles to find a job, Manon suffers her husband's bitterness. Tension mounts under the watchful eye of Enzo, a silent witness to his parents' downward spiral. Then a new neighbor arrives with his cat, a mysterious old man worn down by time.