In a bad nightclub, I’m staggering a little. I go out, take refuge in their toilets.There, I stay looking at the walls, at least I'm all alone. Oh no, there's a guy too, looking a little flabbergasted, like me. The party goes on, we talk to each other without saying any interesting thing, vaguely seduce each other and make love in a cabin of these shabby toilets.