Once upon a time, Niki lived in a weird fairy tale where women who were plump, fleshy, sensual, well you know, fat, were forbidden to wear clothes, condemned to live naked and ashamed of their bodies. But tonight Niki doesn’t care if she’s fat,she’s gonna dance no matter what!