An irresistible inspiration takes hold of Kiko, a Japanese illustrator on an assignment in France, when she spies a couple of men making love in the dunes, not far from the chapel where she's working. She'll become obsessed with this vision to such a degree that it upsets her drawings, her work, and the social fetters that made her conform to the world around.