Lila, a young Korean-Argentinean girl, navigates the contradictions of her identity and tries to find her place in the world. Her father Antonio arrives in Latin America 18 years earlier and decides to bet everything on the promise of a young immigrant's dream. A family epic that seeks to return to the past in order to reinvent the present.