In the darkness of a never-ending night, Ayden and Léo, a couple driving in a car, engage in a role-playing game as driver and hitchhiker. What begins as a playful exercise gradually turns into a space where racial prejudices emerge. Ayden slowly becomes aware of these underlying issues and tries to explain them to Léo, turning their journey into a heartbreaking emotional exploration.