It’s the start of summer in the seaside town of Biarritz, on the Basque Coast. To handle the massive influx of vacationers – and the rise in crimes that comes with it – extra police reinforcements are sent to the area. Alex, Lisa, Pascal, Timothée and Mélusine form an eclectic team that must learn to work and live together during the busy two-month high season.
After a few routine missions, they are called by tenants of a vacation home who seem to have fallen victim to a scam. But when they enter the house, they discover a body in the swimming pool. These two months will be far from a holiday!