Lucas, aka Lux, a computer genius, is a freshman at France’s top Engineering school. At the first party organized by the Student Association, he is hazed and humiliated by the coolest students on campus. To get his revenge, he hacks their phones and laptops to stalk them, learn all their secrets, join their circle and manipulate them from within. He becomes the guy he has always dreamt of being… but then it all goes wrong.