As LUX starts his third year in engineering school, it’s clear that his stalking days are over. He and his Stalker Hunters have joined the student union, with LUX at the helm. Everything seems to be going well for him, at last! But it’s short-lived: a mysterious stalker by the name of “White Duke” is victimizing the campus. And seems to have a personal grudge against LUX.