Lio, seven and a half years old, is growing up in a fragile family, a precarious balance that weighs on her mind more and more, drawing her into strange dreams where imagination and reality blur together. When news of an approaching storm eerily mirrors one of her dreams, Lio finds herself alone, confronted with both her fears and the urgency of the situation.