Alexis has planned everything to celebrate the anniversary of his first meeting with Anna. He bought her favorite dessert and prepares his best dish for a special evening. Then he waits. But Anna is late and Alexis must keep calm. He promised. He does everything he can to wait for her and control himself. He thinks he’s won the battle, ready to welcome her properly, when suddenly the doorbell rings.