Aliocha, a young aspiring actor worn down by the monotony of his job as a salesman, escapes to the countryside with his fellow actors. Embracing the quiet rhythm of nature, he catches his breath and sets out to create a play inspired by the frustrations of his daily life. But this artistic journey, born from a desire to better understand human nature, gradually leads him to confront the darkest parts of himself.