Lucy, a concert pianist, has just relocated her family from the city to a country house in the hope of easing her husband Philip’s severe burnout.
Before they have a chance to set up their new home, an early morning police visit tears their world apart.
Isolated and desperate to protect her young son, Lucy must face the situation alone, trapped between the man she loves and the fear of what he may have done.