Driven by a desperate need to return home to her daughter, an undocumented Filipina cleaner at a luxurious Swiss ski resort steps up as a human trafficker, a perilous choice that jeopardizes the safety of her fellow workers and tests her moral boundaries. A tense social drama about survival and exploitation in the shadow of privilege.