Deprived of vacation time and isolated in her tiny studio apartment, Leïla struggles to study for her exam. The arrival of a new neighbor distracts her and permanently distracts her from her work. When his cat intrudes into her home, horrified by the animal, Leïla accidentally causes it to fall and die. Consumed by guilt, she tries to confess the truth to its owner.