What a merciless fate befalls Daniel, who had come to spend the summer in Royan to relax! From failed flings to job interviews, from anxiety-inducing medical consultations to terrifying horror films, summer is no time for rest. A year later, Daniel returns to Royan, but the pandemic has made the world and his psyche even more unstable.