In Paris, the lives of three strangers from different paths, Joseph, Hélène, and Jean, collide during an accident. Joseph, an immigrant seeking stability, hits Hélène, fleeing a toxic relationship, under the gaze of Jean, haunted by a painful past. Their fates will be forever changed.