The Belleville neigborhood in Paris. We're in a strange and comical quarter, full of paradoxes and, at times, illogical moments. It's a quarter where accents and encense from distant lands combine, where eyes meet without seeming to weave a shared narrative of daily life. In this setting, one fine day, a blind man begs while dreaming of sunshine. In this kind of daydream, he glimpses the face of a saving angel. The story, in the style of an African tale, is told to us by three buddies, barflies in a local bar.