Defeated in combat, Ángel returns home to his village in a remote part of the Peruvian Andes. When he arrives, however, he finds the place has completely changed. What was the 18th century is now the present day. What has become of the ideals of the revolution he fought for? The people who live in Peru today, what are they fighting for?