A roundabout on the outskirts of town. An iconic French landmark, overlooked and unloved. Many see it as nothing more than a hole, a gaping void. But if you take a closer look at this crossroads, this vortex, and throw yourself into its eye, you will discover a vibrant world, the lifeblood of an entire neighborhood.