Ylies disturbs the city with her presence. He only wants one thing: for it to accept him, for it to look at him. Every day, he drives through the streets in his car, observing, listening, taking his chances.
The pattern of rejection and violence repeats itself until this afternoon when he meets Alsa, another marginalized person. She no longer expects anything from the city, while Ylies hopes. A hope that could come true if he could manage to contact a clairvoyance center with the promising slogan "The Future is Yours."