A young woman disappeared. Hajer Darcoeur, private investigator, is tasked with finding her. She roams the city looking for clues and she quickly finds herself where she promised to never return: the Douze-Âmes district. Her past reappears. There is hip-hop, dance. Violence, a bit. And a lot of anger.