Anto is a Parisian cop of Corsican origin. As a child, he swore to his brother – killed in a vendetta – to break the cycle of vengeance that has plagued their family for generations. But as he prepares to return to his homeland with his wife, Vanina, to take over the family vineyard, he is ambushed. His father is murdered, and Anto falls into a deep coma.
When he wakes up ten years later, he discovers that his son, Santu, now a teenager, is obsessed with revenge. How far will Anto go to protect his son and reclaim his life?