Chimo Jarjoura is a 19-year-old student living in Marseilles. Chimo likes to write and has genuine talent, but he hasn't been able to break away from his friends, who are more interested in petty crime than in building a future and are suspicious of Chimo's non-Muslim teachers. One day Chimo meets a 16-year-old girl named Lila (Vahina Giocante), and is immediately smitten, especially when she makes it clear she's attracted to him. However, while Chimo falls head over heels for Lila, he soon discovers she's far more interested in talk than action, and that she isn't eager to limit her attentions to one man.