Stella, 17 years old, beautiful and blonde, lives with her mother, Antoinette, on the Côte d’Azur. Stella is a dancer in nightclub, Antoinette a chambermaid in a luxury hotel. One works at night, the other during the day, but this doesn’t affect their bond. Together they observe a world where people throw their money around and have fun. It’s like looking at a world on television with which they constantly mix but never touch. Then Romansky, a real estate agent sent to the Côte, arrives on the scene. Something unlikely then happens: an encounter between a girl who’s too beautiful and this lonely man, perhaps the beginning of a love story.