Marie (Miou-Miou) is a young girl from a working-class family who falls for Gerard (Daniel Duval) before she discovers he is a vicious, sadistic pimp. She is degraded, abused, and beaten regularly by Gerard as she is forced into a life of prostitution. Marie later decides she must leave her pimp to regain control of her body, mind, and soul. Maria Schneider co-stars with Neil Arestrup in this voyeuristic and disturbing story.