Mariana, 70 years old, is the wife of Vasile Tweesterman, 75 years old, a bored retiree whose only occupation consists of organizing the perfect funeral: his own... A faithful woman as usual, Mariana supports Vasile in his new whim... until she realizes that unlike her husband, she still loves life and doesn’t want to end it alone. So, for the first time in her life, she does the unthinkable: she lies to Vasile and hatches a plan to end her husband’s obsession, and rekindle her love for life.