Montmartre, 2023, two friends in their thirties live like characters from a 1970s film. CHARLES, a seasoned seducer, drag along the NARRATOR, a shy and introverted bachelor, into an impromptu double date. We follow the meandering journey of these two companions as they head to GIULIA's place, to get ready for the evening. Through a sentimentally ambiguous exchange with his friend's sister, the Narrator begins to wonder: is this lifestyle they naively uphold truly suited to the times they live in, and to who they've become?