Inseparable, Matthias and his best friends create Piscine Clean, a pool cleaning company. They quickly make the most of their situation by taking over the properties of their often-absent customers. But when they run into serious financial trouble, Matthias comes up with a plan that could put them all at risk. Will they be able to stay united in the face of an idea that will surpass them?