Some would say Aurore lives a boring life. But when you are a 13 year-old girl, and just like her have an uncompromising way of looking at boys, school, family or friends, life takes on the appearance of a merry psychodrama. Especially with a new French teacher, the threat of being sent to boarding school, repeatedly falling in love and the crazy idea of going on stage with a band...